Právo pro společnosti

obchodní právo

Co pro vás můžeme udělat

Máme-li být upřímní, běžné úkony v rámci obchodního práva nejsou žádná raketová věda. Založit společnost, zažádat si o živnost nebo prodat podíl ve společnosti byste dokázali určitě i bez nás, kdybyste se rozhodli, že to chcete udělat sami.

Všechny tyto procesy jsou však obklopené hromadou formalit, spoustou různých výjimek a hlavně stojí hromadu času.

Proto vám s tím velmi rádi pomůžeme, abyste místo několika hodin studování obchodního práva mohli dělat to, co vás baví a co děláte nejlíp.

V rámci založení a řízení společnosti pro vás rádi připravíme nebo zrevidujeme např.:

  • vyřízení živnostenského oprávnění pro začátek podnikání;
  • založení obchodní společnosti;
  • dokumentace k valné hromadě;
  • změna společenské smlouvy;
  • smlouva o převodu podílu (SPA);
  • smlouva o prodeji obchodního závodu (nebo jeho části);
  • smlouva mezi společníky (SHA);
  • smlouva o výkonu funkce jednatele;
  • a další, stačí nám jen napsat. 

Rádi pro vás také připravíme nebo zrevidujeme i běžné provozní věci, jako např.: 

  • smlouva s OSVČ;
  • smlouva s dodavateli nebo jinými partnery;
  • dohoda o mlčenlivosti;
  • dohoda o zákazu konkurence či odvádění spolupracovníků/klient;
  • a další, stačí nám jen napsat.

Kdybychom sem měli vypsat všechny možné úkony, tak se vám to nebude chtít číst a nám se to nevejde na stránku. Pokud jste tedy v seznamu výše nenašli, co potřebujete, napište nám a my vám určitě rádi pomůžeme i s tím. 

Jak to bude probíhat

Všechny obchodní věci začínáme řešit úvodní konzultací. Na té si spolu projdeme veškeré základní informace o vás, o tom, co děláte a hlavně o tom, co potřebujete.

Jakmile se od vás dozvíme co a jak, připravíme pro vás návrh řešení, jehož součástí je časový odhad a finanční odhad.

Pokud budou existovat nějaká rizika, například pokud budete chtít založit společnost, která bude mít podobný název jako již existující společnost, připravíme pro vás i analýzu rizik.

Po schválení návrhu začneme s přípravou veškeré dokumentace, kterou bude nutné udělat.

Veškerou dokumentaci, kterou u nás děláme, vám vždy před dokončením zašleme ke kontrole, abyste nám mohli napsat svoje připomínky, navrhnout úpravy nebo se doptat na věci, které budete chtít vysvětlit.

Teprve až poté dokumentaci finalizujeme.

Pokud půjde o zakládání společnosti, vyřízení živnosti, pořádání valné hromady nebo jiné úkony, kde to vytvořením dokumentace nekončí, nemusíte mít strach, že byste nevěděli, co se bude dít.

Vždycky vám popíšeme celý proces toho, co se bude dít, v rámci úvodního návrhu řešení, spolu s odhadovaným časovým harmonogramem, abyste věděli, s čím počítat a nic vás nepřekvapilo.

Kolik to bude stát?

 Záleží na obtížnosti. Napište nám co potřebujete a my vám pošleme návrh řešení i odhad ceny.

U většiny věcí totiž bohužel nelze stanovit jednotnou cenu, protože dva stejné druhy dokumentu mohou být v odlišných situacích různě obtížné a vyžadovat různé množství času.  

Proto nám napište, o co se jedná, a my vám spolu s návrhem řešení vašeho požadavku zašleme i odhad ceny.

Posouzení vašeho požadavku a vypracování návrhu je samozřejmě zdarma, a to i pokud se nakonec na spolupráci nedomluvíme.

Vyplněním formuláře ztratíte cca 50 sekund. My vám ušetříme hodiny. Tak na co čekat.

Stisknutím tlačítka odeslat učiníte první krok k tomu, abyste místo právních starostí mohli v klidu dál dělat co potřebujete. 

Více o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, naleznete v našich Zásadách.

Už na tom pracujeme.

Právě jste učinili první krok k vyřešení Vašich právních potřeb. 

Běžte si udělat kafe a na chvíli vydechnout.

Odteď už v tom nejste sami.